Pagina's

donderdag 1 februari 2024

Volg je hart

 



Over 14 dagen is het alweer Valentijn. Nou maak ik daar eigenlijk geen kaartjes voor, maar ik vind met hartjes werken dan wel weer leuk.
Bij dit kaartje heb ik een groot hart van Studio Light gebruikt. Eenmaal uit donkerrood cardstock (momenteel is het cardstock bij Hennie in de aanbieding!) en eenmaal uit DP met hartjes gestanst.

Daarna de Veel Liefs cirkel by Marleen ook uit hetzelfde rode cardstock gestanst en daarop een plaatje van een meisje met een enorm hart (knipvel van MD).


Onderaan de tekst Volg je hart gestempeld op wit cardstock en daarna gemat op rood cardstock. Ik vond de tekst wel passend bij dat meisje met dat supergrote hart).

Ik vind het zelf geen uitgesproken Valentijnskaart, maar best bruikbaar voor meerdere gelegenheden.

De volgende materialen komen uit de webwinkel van Kreatrends:

Fijne dag!
xxx Margreet

1 opmerking: