Pagina's

maandag 26 februari 2024

1 ei is geen ei

Dus dan maar veel eieren op je creatie.
Hiervoor heb ik de leuke set van Marianne Design gebruikt.
Hierin zit de strik en heb borduurei samen.




Het ei heb ik uit mijn hoofd geborduurd met 6 draadjes dmc.
Toen het klaar was dacht ik het lijkt nu net een kuiken met een hartjes zonnebril op .
hahahahahahha
Is niet bewust gedaan maar wel leuk!
Uit de voorkant heb ik een ei gesneden met de 1 na grootste mal van de shakables.
En omdat de papieren uit het pretty papersblocs dubbelzijdig zijn 
kun je ze eindeloos met elkaar combineren.
Zo heb ik de effen kanten gebruikt voor de paaseitjes aan de voorkant.
Verder spreekt het voor zich wat ik gedaan heb.
Heb je nog vragen dan hoor ik ze graag.


Hieronder alles uit de webwinkel:











 

1 opmerking: