Pagina's

donderdag 22 februari 2024

Vintage kaart

Wat een prachtige plaatjes zitten in Paper Pack Rose Girls van Paper Favorites!
Eigenlijk kan je met zo'n plaatje alleen al een hele mooie kaart maken maar ik heb er nog een oudere snijmal van Marianne Design bij gezocht want een beetje extra opsmuk is ook heel erg mooi.
 

Ik heb snijmal LR0671 gesneden uit off-white cardstock. Omdat ik bij deze kaart de rozen op wilde werken heb ik 2 plaatjes gebruikt.
Met een ronde cirkel snijmal heb ik de jurk nog een keertje extra uitgesneden en in de prachtige snijmal geplakt.
Achter de roosjes heb ik een aantal veertjes geplakt waarna ik de rozen met 3D kit op de kaart verwerkt heb.
Verder nog de tekst, de plakparels en bovenaan nog een kleine dubbele strik, gemaakt met de strikjesmaker van JoyCrafts en de kaart is klaar. 

De gebruikte materialen van Kreatrends zijn:
 
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte 

1 opmerking: