Pagina's

maandag 10 oktober 2022

X-mas

 Dit keer een kerstkaart.
Voor de verandering maar weer eens een easelkaart.
Die blijven ook altijd leuk om te maken.
Voor deze creatie heb ik de christmas wreath van Amy Design gebruikt 
uit de nieuwe kerstlijn Christmas in gold.



De easelkaart is een basiskaart van 13,5 x 13,5 cm.
Waarvan 1 helft is teruggevouwen.
De wreath heb ik uit de zelfde kleur gestanst als de basiskaart.
Omdat het binnen gedeelte ook uitgestanst wordt  kun je op deze wijze
 heel mooi een plaatje uitstansen, die past dan heel mooi in de krans.
Wel even kijken hoe je de krans wil en zorgen dat je plaatje goed ligt.
Voor het gele gedeelte onder de krans heb ik de krans met 
de snijrand naar boven op het papier gelegd en er met een potlood
 een lijn langs getrokken.
Dit heb ik uitgeknipt en onder de krans en het plaatje geplakt.
waardoor je een mooi klein randje om de krans krijgt.


Verder heb ik er nog een rendier en een poinsettia op geplakt.
De tekst heb ik gemaakt met het punchboard van WeR memory.


Ik zal alles uit de webwinkel nog even op een rijtje zetten:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten