Pagina's

dinsdag 11 oktober 2022

Kerstwensen

 

Vandaag laat ik 2 kerstkaartjes zien die ik gemaakt heb voor Kreatrends.
Het zijn eenvoudige kaartjes, zodat de mooie stansen van Amy Design mooi tot hun recht komen.
Ik heb passende papiertjes erbij gezocht.
De kerstballen heb ik in het wit gehouden en opgevuld met gouden stickers, die bij de stans ingesloten zitten. Gouden draadjes eraan om ze op te hangen.

Deze kaart heeft een prachtige kerstboom, opgevuld met rode stickers (ook deze zitten bij de stans).
Ik vond dit papier wel passend met al die krullen erop.
De tekst 'Kerstwensen' heb ik met Versamark gestempeld en met witte embossingpoeder verhit.
Snelle kaartjes zijn ook weleens handig.

Ik heb de volgende producten uit de webwinkel van Kreatrends gebruikt:

Fijne dag!
xxx Margreet



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten