Pagina's

maandag 31 oktober 2022

👻 HALLOWEEN 👻

 

Vandaag is het Halloween.
En met de spinnenweb mask van Dutch doobadoo 
kun je leuke spooky kaarten maken.


Ik heb weer een wit stuk cardstock genomen en deze bewerkt met memento inkt.
Daarna heb ik hem uitgesneden met de slimline mal van crealies.
Toen de mask erop gelegd.
Eerst even afgetekend op een wit vel kopieerpapier,
zoals hieronder.
Dan knoei je niet al het zwart op je gekleurde kaart.





Daarna heb ik de letters HALLOWEEN allemaal 5x uit zwart gestanst en 
op elkaar geplakt zodat je wat diepte (of hoogte ) krijgt.
Dit op de kaart geplakt en hier en daar nog wat spookje en spinnetjes.
En je hebt een halloween creatie.
Hieronder alles wat ik gebruikt heb  en doorgelinkt naar de webwinkel.
bedankt voor je bezoekje.



Het alfabet wat ik gebruikt heb is er niet meer maar dit is een mooi alternatief








Geen opmerkingen:

Een reactie posten