Pagina's

donderdag 12 mei 2022

Zomaar iets liefs

Voor deze creatie heb ik de mooie veelzijdige slimline 3 circles van MD gebruikt.

En van DDBD zijn er van die leuke craftykits waar het papier
 precies de maat heeft van slimline kaarten.
Zo ook deze onderstaande met de olifantjes.


Het dessinpapier heeft 2 verschillende kanten dus je kunt er eindeloos mee variëren.
En de olifantjes zitten er ook bij in een uitdruk vel dus je hoeft ook niet te knippen.
Wat je doet is dus gewoon lekker spelen met de dessins.
Ik heb er deze combinatie meegemaakt.
In het middelste rondje heb ik een shakerwindow gedaan.
 Die passen er perfect in.
Ik heb ze gevuld met kraaltjes en pailletjes.
Wat vlindertjes en mijn creatie is klaar.
De tekst op een van de banner van de nieuwe collectables banners.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hieronder zet ik alles uit de webwinkel weer op een rijtje en
 doorgelinkt zodat je bij de juiste producten komt.
Bedankt dat je bent langs geweest en we zie je graag terug.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten