Pagina's

zondag 8 mei 2022

Challenge 5 bij Creatief met Kreatrends op Facebook

Het is alweer een aantal dagen geleden dat de 5e challenge bij Creatief met Kreatrends van start is gegaan.
Deze keer willen we dit versje op je kaart zien:

Vlindertje ga je de bloempjes kussen?
Alle bloempjes van het land?
Wil je niet even rusten,
even rusten op mijn hand?
Over je vleugeltjes zal ik niet strijken
ik doe je ook geen pijn. 
Ik wil alleen maar eventjes kijken, 
net of we samen vriendjes zijn.

Naast bovenstaand versje moeten er ook vlindertjes op je kaart te zien zijn.

Dit is mijn inspiratiekaart geworden.

 
De basis is een cardstock kaartje van 10 x 15 cm met daarop een prachtige oudere snijmal van Marianne Design.
De vlindertjes en bloemetjes komen van een ouder knipvel van Yvonne Creations.


Het versje is zelf geschreven maar je kan het natuurlijk ook uitprinten met een mooi lettertype naar keuze.
Net wat je zelf leuk vindt.


Doe je ook (weer) mee met onze leuke challenge? Ga dan naar de pagina van Creatief met Kreatrends (https://www.facebook.com/groups/1906516252702518) op facebook. Bovenaan bij Uitgelicht/Aankondigingen vindt je het originele challengebericht waar je nog eens rustig alles kan lezen en waar je ook je kaartje in een reactie neer kan zetten om mee te dingen naar het prijsje dat door Hennie van Kreatrends beschikbaar wordt gesteld.
Jullie hebben de tijd tot 31 mei, dan sluit de challenge.
 
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten