Pagina's

woensdag 25 mei 2022

Mei challenge op Facebook

 
Dit is mijn inspiratiekaartje voor de Facebook challenge van Creatief met Kreatrends  
Deze keer willen we onderstaand versje én vlinders op je kaartje zien

Vlindertje ga je de bloempjes kussen,
alle bloempjes van het land?
Wil je niet even rusten,
even rusten op mijn hand?
Over je vleugeltjes zal ik niet strijken,
ik doe je ook geen pijn.
Ik wil alleen maar eventjes kijken,
net of we samen vriendjes zijn.

Ik heb mijn versje middenin het mooie frame Butterfly Square van Jeanine's Art geplaatst. De grote losse vlinders horen bij deze set. De ienie mienie vlindertjes zijn Pretty Butterflies van Precious Marieke.

Hou je van nostalgie? Dan zouden we het leuke vinden als je mee doet met deze challenge.

Fijne dag!
xxx Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten