Pagina's

maandag 10 augustus 2020

Zomer

 Hoi hoi


Afgelopen week had ik de keuze om of een kerstkaart te maken met de nieuwe lantaarn van Marianne Design of een tropische kaart. Ik heb met dat heerlijk warme weer toch maar voor tropische speren gekozen.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo, heel makkelijk en deze is lekker groot, er kan dus veel op. 

Ik heb diverse mallen gebruikt. Onderaan noem ik ze allemaal met de rechtstreekse link naar de webshop.


Zien jullie de leuke bloemetjes. Deze zijn gemaakt van foam van Leane creatief. En dat fruit is helemaal snoezig. Ik krijg er zin in.
En de strandhuisjes heb ik al eerder gebruikt maar ook op deze kaart past het perfect.

Ik wens jullie een fijne week!! Heb je vakantie, geniet ervan. 

groetjes Ine

470.713.189 - DDBD Dutch Shape Art Scallop tag HK1710 Knipvel Hetty's MonkeysCR1513 Craftables Alphabet Journal LR0662 Creatables snijmallen Beach Houses set LR0666 Creatables Frangipani flower



LR0667 Creatables Tropical leaves LR0668 Creatables Fruit    79044 EVA foam rood       115633-0518 Craftemotions snijmal frames art rond


4 opmerkingen: