Pagina's

zaterdag 8 augustus 2020

Icecream......

Vandaag het beloofde 2de ijsje.





              Dit modelletje kwam ik op pinterest en zul je al vaker voorbij hebben zien komen.
Het is een vierkante kaart met de vouw naar boven en
je kunt zien hoe de punten eraf zijn gesneden.
Ik heb ze vervangen voor een rode punt.
Die plak je weer schuin over je kaart.
Dat kan op verschillende manieren.
Gewoon proberen en kijken wat je leuk vind.
Op het geheel heb ik een cirkel geplakt en hierop een overheerlijk ijsje.
Deze heb ik dit keer niet ingekleurd maar met embospoeder gedaan.
Zodat je een mooi glimmend randje krijgt.
Jammer genoeg komt dat niet helemaal goed over op de foto.
Voor de binnenkant(zie hieronder) heb ik een embosfolder gebruikt.
De kleur is echt hetzelfde als de kaart maar iets anders belicht waardoor hij veel lichter lijkt.



Hieronder zet ik alles weer op een rijtje en link het direct door naar de webwinkel.



HT1657 Clearstamps and dies Hetty's Summer - ice cream  LR0592 Creatables snijmallen Doily duo  DF3455 Designfolder Marjoleine's dots  
PMA4012000E heat tool pink eur..jpg390120 Mboss Embossing poeder Vintage Red   PB7054 Pretty Papers Bloc Crafty Patterns

Versamark



Geniet nog even van het mooie weer en een heel fijn weekend

1 opmerking:

  1. Wat een apart model, Giny, en wat heb je er een pracht van een kaart mee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen