Pagina's

donderdag 12 maart 2020

Lente

Vandaag mag ik jullie weer een creatie voor Kreatrends laten zien.
Ik heb de A4 File Folder van Dutch Doobadoo gebruikt.
Eerst uit crème cardstock nagetekend, uitgeknipt en op de rillijnen gevouwen.
Daarna de kleinere maat van DP nagetekend en uitgeknipt.
Alle randjes bewerkt met Memento Dandelion en op het DP geplakt.
De rechterkant heb ik naar binnen gevouwen, zodat er een pocket ontstond.
Maar voordat ik dat deed, heb ik met de nieuwe Botanical clear stamps van MD in onderstaande Memento kleuren een bloem en een vlindertje gestempeld.
Het label is gemaakt met de gave Bille's Vlaggen van Joy!crafts.
Op het middelste paneel heb ik een plaatje van het knipvel van Mattie's Mooiste geplakt.
En dit is het linker paneel. 
Hiervoor heb ik de "Lente" stans van MD gebruikt. De losse tekst met Memento gekleurd en er daarna weer in gelegd. Tenslotte nog een vlindertje gestempeld.
Ik hoop dat jullie mijn creatie leuk vinden. Ik heb er in ieder geval met veel plezier aan gewerkt.

Als je onderstaande artikelen aanklikt, kom je meteen bij het juiste product bij Kreatrends terecht. Handig als je wat wilt bestellen.

CS1048 Clearstamps Colorful Silhouette - Botanical 115633-0011 Craftemotions-die-handletter-hoera-van-harte-nl    470.713.769 Dutch Card Art File FolderLR0645 Creatables snijmal LenteMB0184 Knipvel Mattie's Mooiste Spring6002-1445 Joy!snijmal  Bille's vlaggen - dashed bannerMemento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707Memento Dew Drop inktkussen Cottage Ivy MD701Memento Dew Drop inktkussen Dandelion MD100Memento Dew Drop inktkussen Rose Bud MD400
Fijne dag!
Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten