Pagina's

donderdag 26 september 2019

Geborduurde kerstboom

Met relatief weinig middelen heb ik een kerstkaart gemaakt.
Ik ben begonnen met het uitstansen van de kerstboom:
De grootste vorm van groen cardstock, de middelste vorm van papier uit een boek en de borduurvorm uit hetzelfde groene cardstock als van de grootste vorm.
De vorm uit het boekpapier heb ik bewerkt met distress inkt (vintage photo).
Het borduursel is gedaan met DMC garen. Ik heb er rode pailletten op bevestigd en er met een 'gouden' kleur garen een soort van guirlande overheen geborduurd. Als finishing touch een parelkoord om de boom gewikkeld en bovenin 2 rode kerstbelletjes.
 
Tenslotte met Versafine inkt (Olympia Green) Merry Christmas gestempeld op het designpapier, waarvan ik de randjes heb bewerkt met de papierdistresser. De stempel is van een oudere clear stamp set van Marianne Design.

Alle onderstaande producten komen bij Kreatrends vandaan.
CR1481 Craftables snijmal Cross Stitch Christmas TreePK9125 Pretty Papers Bloc Victorian Christmas    Distressinkt Vintage Photo Aurelie mini ink-blending tool applicator-aubt1003Aurelie-paper-distresser-4,7-cm-aupd1001Versafine stempelinkt Olympia Green
Ik hoop jullie te hebben laten zien dat je heel goed oude en nieuwe producten kunt combineren.
Fijne dag!
xxx Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten