Pagina's

donderdag 27 juni 2019

Man of the Match

Vandaag mijn beurt weer om jullie te inspireren.
Houden jullie het nog een beetje uit met deze warmte?

Ik ben aan de slag gegaan met die onwijs leuke stoere Big Guys van Yvonnes creations.
Het is voor mannen best wel lastig om een kaartje te maken .
Maar met deze leuke serie word het een stuk makkelijker.



Voor deze kaart heb ik de mallenset "plays to win"gebruikt.
Hierop staan diverse spelelementen.
Ik heb hiervan de speelkaart, beker en krans met nr1 gebruikt.
De andere elementen komen de volgende creatie aan de beurt.
Voor de speelkaarten heb ik 5x de kaartvorm uit wit gestanst.

Vervolgens de klaver , harten, ruiten en schoppen uit de juiste kleur gestanst.
En zoals je hieronder ziet op de kaartjes en het doosje geplakt.

Voor de tekst zitten er super leuke mica vellen bij de serie.
Als je deze uitknipt op snijdt en op het dessin papier plakt past het perfect bij het geheel.
De uit goudkleurig karton en hierop de krans en nr 1 in het grijs.
Met het bruine cardstock ben ik een beetje aan het spelen geweest.
Ik had eerst een rechthoek, die heb ik schuin doorgesneden en
 neergelegd en bijgesneden in de vorm zoals hij nu is.
Uit het leuke bijpassende dessinpapier de ster en de pijl geknipt.
De pijl en tekst zijn verhoogd opgeplakt.

De speelkaartjes in een zelfgemaakt kaartendoosje stopt en dit op de kart geplakt.





En dan het doosje:

Hiervoor heb ik cardstock van 7,5 cm bij 6,5 cm gebruikt.
Dit heb ik gerild aan de lange zijde op 0,5 - 1 - 4 - 4,5 
en gerild aan de kort zijde op  0,5 - 1 - 5,5 - 6


Daarna de delen zoals hieronder weggeknipt.
En alles omgevouwen.
Beetje lastiger om dat het smalle stukjes zijn.




Daarna het doosje vastgeplakt als doosje.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo??




Het is een erg leuk serie om mannenkaarten mee te maken.
Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt zoals jullie gewend zijn.




YCD10170 Dies - Yvonne Creations - Big Guys - Play to WinYCPP10024 Paperpack - Yvonne Creations- Big Guys     YC BIG GUYS PRINTED SHEETS 2 MICA 2 ACHTERGROND   220760 Metallic karton A4

CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design




Geen opmerkingen:

Een reactie posten