Pagina's

donderdag 6 juni 2019

Katoenplant

Mijn DT kaart voor deze keer is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo, uit kraft nagetekend en uitgeknipt.
Daarna een kleinere laag met basis dessinpapier van Studio Light, waarvan ik de randjes heb opgeruwd met een paper distresser.
Daarna heb ik een Grunge stans van Studio Light 2x uit zwart cardstock gestanst en hiervan de dunne binnenkant gebruikt en opgeplakt.
Toen de katoenplant gestempeld, gekleurd met Nuvo Alcohol Markers en met de hand uitgeknipt. Ook deze opgeplakt. Onder de bollen wat foam geplakt, zodat de bollen wat bol blijven (als jullie nog snappen wat ik bedoel...lol).
Uit dezelfde stempelset de tekst gestempeld met inkt in de kleur van de steel. Uitgeknipt, gemat op wit en daarna op zwart cardstock. Over de steel heen opgeplakt.
Een gaatje bovenin de tag gemaakt en een touwtje erdoorheen, zodat hij kan hangen. Over het gaatje een 'knoopje' geplakt uit de Denim Saturdays serie.
Onderstaand de producten die ik gebruikt heb uit de webwinkel van Kreatrends:
Studio Light basispapier  Industrial 2.0, Nr.258-1STAMPDEN327 - Stamp, Denim Saturdays nr.327470.713.155--DDBD-Shape-Art-Morocco   STENCILSL176 - Cutting and Embossing Die, Grunge Collection 2.0, nr.176STENCILDEN136 - Cutting and Embossing Die, Denim Saturdays nr.136Aurelie-paper-distresser-4,7-cm-aupd1001Nuvo - Alcohol Marker Pen Collection - Woodland Greens - 313n
Deze tag heb ik weer met veel plezier gemaakt.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten