Pagina's

donderdag 28 maart 2019

Bijna Pasen

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt met Petra's Amazing Circle van Marianne Design. 
De mal is uit wit (niet spierwit) cardstock gestanst en met Victorian Velvet distress inkt bewerkt, zodat de details goed opvallen.
Het plaatje komt van een ouder knipvel, maar omdat het bijna Pasen is vond ik hem voor nu wel leuk.
De hartvormen op steel 1x uit cardstock en 2x uit designpapier gestanst.
Alle randjes zijn afgewerkt met Victorian Velvet distress inkt. 
Wat een leuke Craftables stans met harten is dit. 
Er zitten 6 verschillende harten in 1 verpakking, waaronder 1 met een bolletjesrand en 1 met een stiksteekrand. 
Hier het hart met de stiksteekrand van dichtbij. 
Op alle hoeken van de kaart zijn hartjes van de Craftables Punch die Sweet Hearts geplakt. 
Deze mooie bloemen horen bij de grote mal. Het zijn 3 bij elkaar behorende mallen, zodat je zelf de bloemen kunt opbouwen.
De groene takken met Pine Needles distress inkt bewerkt en de rest weer met Victorian Velvet.

Onderstaande producten komen uit de webshop van Kreatrends:
VK9552 Knipvel Bunny Love 2 Marianne Design  LR0578 Creatables snijmallen Petra's Amazing circle  CR1461 Craftables Nest die hearts (M)  PK9143 Pretty Papers bloc english rosesCR1460 Craftables Punch die Sweet Hearts ALR0573 Creatables snijmallen Heart pins (set of 2)Distressinkt Pine Needlesdistressinkt victorian velvetAurelie mini ink-blending tool applicator-aubt1003
Ik ben benieuwd of er veel paaskaarten gemaakt gaan worden.
Ik ben het dit jaar in ieder geval wél van plan.
Fijn weekend allemaal!
xxx Margreet

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig paaskaartje.......ik houd wel van dit soort kleurtjes.
    Je hebt er prachtige mallen voor gebruikt.
    Zelf maak ik geen paaskaartjes...maar wie weet wat niet is kan nog komen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen