Pagina's

donderdag 20 december 2018

Warme winter wensen

Met dit kaartje wens ik jullie Warme Winter Wensen.
De vorm van de kaart is gemaakt met Creatables LR0570 en donkerblauw cardstock. De grote cirkel is nogmaals apart van zilverkleurig glitterfoam gestanst.
Met de cirkel met stikrand heb ik de sportieve sneeuwpop uitgestanst.
 De bomen zijn van wit cardstock gemaakt en alle sneeuwsterren van zilver glitterfoam.
Met natgemaakte gesso en een waaierkwast (kan ook met een oude tandenborstel) heb ik sneeuwspetters en sneeuw"bergjes" gemaakt.
De tekst "warme winter wensen" is gestempeld met Versamark en daarna bestrooid met witte embossingpoeder en verhit met de heattool.

Hieronder de gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:

LR0570 Creatables snijmallen Anja's vertical folding die (round)  25.5237 Glitterfoam zilverHK1705 Knipvel Hetty's snowmenCR1335 Craftables snijmal Snowflakes Marianne  CR1337 Craftables snijmal Tinys tree Birch Marianne Design  KJ1717 Clear stamps Karin Joan Giftwrapping- kerstwensen390108 Mboss embossingpoeder Pearl White 10 ml  870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpg
Dit was mijn laatste DT kaartje voor Kreatrends voor 2018. Daarom wens ik jullie alvast gezellige Kerstdagen en een heel goed, gezond en creatief 2019!
xxx Margreet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten