Pagina's

donderdag 13 december 2018

Veertjes......


Als je op de kreadoe geweest bent heb je deze creatie misschien wel gezien.

Ik ben aan de slag gegaan met de dinky dies feather.


Een erg leuk klein malletje.
Ik heb als basis een smalle kaart genomen waar de vouw bovenop zit.
Deze heb ik gemat met designpapier van een prettypaper bloc Boho Summer.
Hierop weer een kleiner rechthoek met een wit stuk gemat.
|Deze heb ik met een mask stencil met veertjes beïnkt.
In verschillende kleuren.
Net zoals het veertje dat heb ik ook weer uit verschillende kleuren gestanst.
De mooie tekst stans van Karin Joan gebruikt ik het midden.
Stukje touw of een lintje eromheen.
En zo heb je een mooie felicitatie kaart.

Hieronder zet ik alles uit de webwinkel op een rijtje.
Leuk dat je langs bent geweest en misschien tot de volgende creatie.




PK9148 Pretty Papers bloc Boho summer   PS8004 Mask stencil Tiny's feathers Marianne DesignMemento Dew Drop inktkussen Lilac Posies MD501Memento Dew Drop inktkussen Pistachio MD706







Geen opmerkingen:

Een reactie posten