Pagina's

donderdag 2 augustus 2018

Tropische leeuwtjes


Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik met de leuke leeuwtjes van Marianne Design heb gemaakt.
De basiskaart is uit zwart cardstock gemaakt met de Teardrop van Dutch Doobadoo. 
Daarop een kleinere maat van bruin cardstock.
En tenslotte een Savanne Background van Eline Pellinkhof. 
De palmbomen horen eigenlijk niet in de savannen thuis, maar ik vond ze té leuk om niet te gebruiken. 
Ook in de savannen zijn er wolken te zien. De rechtse is met foam verhoogd opgeplakt.
En dan hier moeder leeuw in het donkere gras met naast haar 
het welpje, lekker een beetje verscholen in het gras.
Hieronder de gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:
AK0071 Knipvel Eline's savanne backgrounds COL1455 Collectables snijmallen Eline's lion - tiger LR0541 Creatables snijmal palm trees  Creatables-Snijmallen-Rainbow-and-CloudsCR1355 Craftables snijmallen Grass  470.713.123  Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop
Ik hoop dat jullie mijn inspiratiekaart leuk vinden.
Ik heb er in ieder geval met plezier aan gewerkt!
xxx Margreet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten