Pagina's

donderdag 16 augustus 2018

Kersteasel

Kersteasel....wat een gek woord eigenlijk.
Voor deze easelkaart heb ik de Dutch Card Art Easel Circle gebruikt. Na het omtekenen en uitknippen heb ik 2,5 cm van beide zijkanten afgesneden om hem passend voor het prachtige designpapier (DP) van Marianne Design te maken. 
Aan de bovenkant van zowel de basis als van het DP heb ik witte Gesso gesmeerd.
Van onder het DP heb ik Craftables CR1250 uit laten steken.
De witte bloemen heb ik van flower foam gemaakt. Het omkrullen is met de heattool gedaan.
De rode bloemen, bloemhartjes en blaadjes zijn van cardstock gemaakt. 
 Het plaatje met het mooi versierde hert is van Els Wezenbeek. Ik heb het uitgeknipt en gemat op kraft en rood cardstock. 
De natuurster heb ik tweemaal uit kraft gestanst en op elkaar geplakt voor extra stevigheid. Daarna heb ik hem doormidden geknipt en aan beide zijden van het hert geplakt.
De sterren zitten bij de nieuwe hexagon Craftables. Ik heb ze met Nuvo Crystal Drops bewerkt en dit verhit met de heattool. 
Hier nog een zijaanzicht, zodat je goed de easelvorm kunt zien.
Ik vond het weer leuk om deze kaart onder mijn handen te zien 'groeien'.

Hieronder de gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:
470.713.676 Dutch Doobadoo Card Art Easel Circle A4  CR1444-2 Craftables snijmal basic set hexagon EWK1263 Knipvel Els Wezenbeek Forest Dream 2LR0546  Marianne D Creatable Anja`s prachtige bloemenset LR0549 Creatables snijmal Tiny's HollyLR0551 Marianne Design Creatables Natuur ster PK9158 Pretty Papers Bloc Forest DreamNuvo crystal drops - antique rose 656N870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpgfoamrubberplaat wit
Gezellige dag!
xxx Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten