Pagina's

maandag 16 juli 2018

Verliefd.....


COL1457 Collectables Eline's toucan

Hoi hoi

Op Facebook had ik het al laten weten, ik ben verliefd. Ja op mijn man dat ook, maar sinds kort ook op deze knapperd.



wat is hij weer leuk, de nieuwe Collectables van Marianne Design.

Ik heb er deze kaart mee gemaakt. 


Ik vind het zo'n leuk tafereeltje. 
Ik heb er als extra nog de palmbomen en bloemen opgeplakt, verder heel eenvoudig gehouden. Gewoon omdat het zo al prachtig is.



En ben jij ook verliefd geworden??


Fijne knutsel week.

Groetjes Ine xx


COL1457 Collectables Eline's toucan  AK0070 Knipvel Eline's tropical backgrounds  LR0541 Creatables snijmal palm trees  EVA-foam-vellen-geel  


1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik vind de toekan ook geweldig. Maar die palmbomen zijn ook mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen