Pagina's

donderdag 5 juli 2018

Marie-Antoinette

Hennie vroeg of ik deze prachtige stempel van Santoro eens in wilde kleuren. Nou, dat wilde ik wel.
Ik heb haar gekleurd met copics, op het gezicht na. Dat heb ik met de nieuwe Nuvo Markers gedaan. En dat is prima bevallen. Het is heel handig dat deze markers zo verpakt zijn, dat je 3 oplopende markers van 1 kleur in 1 verpakking hebt. Hoef je zelf niet meer te zoeken. Bovendien zijn ze een stuk voordeliger dan andere markers. Ik ga er beslist nog meer bestellen.
De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo stencil en zwart cardstock dat ik dubbelgevouwen heb, zodat de kaart kan blijven staan. Daarna wit cardstock en daarop mijn mixed media, gemaakt met distress inkt, een DDBD masker en daarna gestempeld met de nieuwe Texture Stamps van Marianne Design. 
De stempel van Marie-Antoinette 2x gestempeld: 1x op mijn mixed media project en 1x om in te kleuren. Na het kleuren uitgeknipt, op de gestempelde afdruk gelegd en met een zwarte fineliner omgetrokken, zodat er wat meer diepte komt.
Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:
Tim Holtz distress inkt

  470.713.162 Dutch Doobadoo Shape Art Chord WIL 907102 Willow rubber stamps - Marie-AntoinetteNuvo -Alcohol Marker Pen Collection - Fair Skin Tones 318NMM1621 -Clearstamps Henriƃ«tte's art470.715.121 Dutch Mask Art Wyber A5
Ik hoop dat jullie mijn mixed media project met Marie-Antoinette leuk vinden. Ik heb er in ieder geval van genoten.
xxx Margreet

1 opmerking: