Pagina's

donderdag 22 maart 2018

Lentepotje

Even iets heel anders.
Voor deze creatie heb ik ook de early spring serie van Precious Marieke gebruikt.



Ik heb een klein potje goed schoongemaakt en bewerkt met gesso.
Dit goed laten drogen.
Intussen de bloemetjes gestanst en opgewerkt met verschillende kleurtjes.
Voor alle bloemetjes een grasstukje uitgestanst.
Daarna heb ik de bloemetjes met een druppeltje secondelijm op het potje geplakt.
hiervoor gebruik ik een secondelijm gel...
deze duurt iets langer voor hij droog ik dus heb je 
even de tijd om het goed op te plakken.
Daarna alle grasjes erom heen.
en boven langs een stuk bakkerstwine in de kleur die je leuk vind.
Het potje kun je gebruiken om tools in te doen op je bureau.
Of je doet er wat potgrond in en een paar kleine bolletjes.
Als die gaan groeien geeft dat ook een super leuk effect.

Ik zal hieronder alles weer op een rijtje zetten en door linken.
En heb je zelf je creatie klaar.... laat het weten in een reactie.
We komen graag bij jouw kijken.



PM10115 Snijmal  Precious Marieke - Early Spring  Flowers and Butterfly Dies870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpg



1 opmerking: