Pagina's

donderdag 27 april 2017

Rupsen worden vlinders


If nothing ever changed, there'd be no butterflies.
Prachtige tekst op deze clearstamp.
Er staat nog een andere mooie tekst op: Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly.
Want als rupsen niet zouden veranderen, zouden er geen vlinders bestaan....
De basis is een Dutch Doobadoo stencil. Alle randen zijn met een distresser opgeruwd, dat vind ik vaak toch wat 'meer af' staan.
De vlinders heb ik tweemaal uitgestanst en verspringend op elkaar geplakt. Met Wink of Stella wat glitter gegeven, maar ik heb dat met de camera niet mooi vast kunnen leggen. Op de foto hieronder is het ietsje beter te zien. Wat glinsterende plaksteentjes als lijfje er op geplakt. De vlinders van de tekststempel heb ik nogeens apart op het designpapier gestempeld met Dusty Concord distress inkt (hier zijn ook de randjes van het papier mee beïnkt).
De 'die cleaning brush' van Nellie Snellen heb ik gebruikt voor de stans van de vlinder. Dan zijn alle friemelstukjes er in een oogwenk uitgeborsteld.
En hier zie je het label. Ook hier zijn de randjes ruw gemaakt. En eindelijk de mooie gestempelde tekst. Een lintje bovenaan en een plaksteentje onderaan.
Hieronder zien jullie wat ik zoal aan materialen gebruikt heb en natuurlijk zijn ze doorgelinkt naar de webwinkel.
Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames label 2 A5  470.713.142  BGS10004 Achtergrondpapier Yvonne Creations Butterfly  BGS10005 Achtergrondpapier Yvonne Creations Butterfly  YCCS10024 Stempel Yvonne Creations tekst Butterfly Collection  YCD10065 Snijmal Butterfly Yvonne Creations  CR1352 Craftables snijmallen Labels (basic shape)Distress inktpad Dusty ConcordCR1375 Craftables Basic Shapes distressed square snijmallen6200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsDCB001 Die cleaning Brush Nellie SnellenCT21547 Edge Crimper paper distresser

xxx Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten