Pagina's

donderdag 16 februari 2017

Cottages en vingerhoedskruid

Vandaag een wat idyllische kaart.
Als basis heb ik een Dutch Doobadoo card Art stencil gebruikt. Op wit cardstock nagetekend en een maatje kleiner op designpapier. Alle randjes afgewerkt met vintage photo.
De cottages uit wit cardstock én uit kraft gestanst. Wat accentjes aangebracht met stiften. Het hekje is een oudere stans uit een kerstserie, maar hij kwam hier goed van pas.
Eén van de sfeervolle plaatjes uit het knipvel. Ik heb er zelf nog een grasrand aan toegevoegd. Uit wit cardstock gestanst en met wat Memento inkt op kleur gebracht.
Deze superoude swirl/takje vond ik er bijzonder goed bij passen.
Het vingerhoedskruid heb ik uit effen en rozen designpapier gestanst en de bladeren uit 2 kleuren groen cardstock.
Hier nog een keer het totale middenpaneel.

Gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:
  LR0453 Creatables snijmal Tiny's Cottages Marianne Design  LR0452 Creatables snijmal Tiny's foxglove Marianne Design     IT0591 knipvel Tiny's english garden foxglovesPK9143 Pretty Papers bloc english roses  CR1355 Craftables snijmallen Grass470.713.303 Dutch Card Art Stand-UpLR0157 Creatables snijmallen takjes Creative Elegancecraftables wintervillage       Distressinkt Vintage Photo Distressinkt Shabby ShuttersNellie-Snellen-Ink-ApplicatorMemento inkt Pistachio ME-706
Groetjes van Margreet


1 opmerking: