Pagina's

zaterdag 13 augustus 2016

Stoffel

Hennie van Kreatrends had mij de stempel van de schildpad opgestuurd. Ik vond hem meteen hartstikke leuk en van lieverlee groeide het idee wat voor kaartje ik ermee wilde gaan maken.
Ik ben begonnen met een Dutch Doobadoo stencil en heb hier designpapier opgeplakt. Zowel het cardstock als het designpapier bewerkt met de papierdistresser.
De boom heb ik in 3 verschillende tinten groen uitgestanst. Mijn favoriete vlindertje mag natuurlijk niet ontbreken.
 Onderaan 2 plakkers uit de Project NL serie van Marianne Design geplakt.
Het gras uit 2 tinten groen (weer eens wat anders dan 50 tinten grijs☺☺) gestanst en de stempel ertussenin geplaatst.
De schattige Stoffel ingekleurd met distress inkt en hem uitgestanst met de nieuwe distress stans van Marianne Design. Er zit een prachtige gedistresste rand aan, die ik met distress inkt bewerkt heb.
Hieronder kun je zien wat ik voor dit kaartje gebruikt heb uit de webwinkel van Kreatrends.
Als je op het plaatje klikt, kom je direct bij het product terecht. Handig toch?
470.713.130 Dutch Doobadoo Shape Art MedalPI2017 Pickup Basic Paper Lichtblauw  PK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur  CR1355 Craftables snijmallen Grass  LR0429 Creatables snijmal treurwilg Marianne DesignEWS2218 Stempels -Doodle clear stamps Turtle Marianne DesignLR0356 Creatables snijmal Tinys butterflies 1  21024-Aquarelbloc-Terschelling-Classic-18x24-cm-200-grams CR1375 Craftables Basic Shapes distressed square snijmallen  PL4501 - Project NL Adhesive stickers - Blue & Grey6200-0025 Joy! Double end pick toolCT21547 Edge Crimper paper distresser  IBT40965 mini ink blending toolXQR-M Koi Waterbrush mediumDistress inkt Bundled SageDistressinkt Frayed BurlapDistressinktpad Old Paper Distressinkt Scattered StrawDistressinkt spun sugarDistressinkt Weathered Wood

Dank je wel voor het komen kijken en een fijn weekend gewenst!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten