Pagina's

zaterdag 27 augustus 2016

Kerstsfeertje

Precious Marieke heeft mooie nieuwe producten uitgebracht en voor Kreatrends mocht ik hiermee aan de slag.
De basis is een dubbelgevouwen vierkante kaart. Ik heb de mooie rand 3x uitgestanst en hem daarna 3x rondom opgeplakt. Toen roze designpapier erop, na dat eerst met de papierdistresser bewerkt te hebben. Ook het bewerkte designpapier heb ik met de papierdistresser behandeld.
De kerstman met zijn arreslee komt van het vel met clear stamps. Voor de sterren heb ik  het Dutch Mask Art gebruikt. Dit heb ik op het designpapier gelegd en ben er met daubers en met distressinkt sterren mee gaan maken.
 De huisjes en de bomen zijn ook van het clear stamps vel.
Hier nog een close-up van die prachtige rand.
Hieronder zie je de gebruikte producten uit de webwinkel. Als je op de foto van een product klikt, kom je direct bij het product in de webwinkel. Handig toch?
YCPP10006 Paperpack Yvonne Creations Cozy Christmas  PM10068 Snijmal Snowflake Border Spirit of Christmas Precious Marieke  PMCS10012 Clear stempel Spirit of Christmas Precious Marieke  470.715.400 Dutch Doobadoo Mask Art sterren A6Distressinkt Black Soot  PMA 9031006 Acrylblok 16,5x16,5 cm   CTUY001 Daubers Crafts Too - vingersponsjes  CT21547 Edge Crimper paper distresser
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!
xxx Margreet

2 opmerkingen: