Pagina's

woensdag 18 mei 2016

Een partijtje.......daar zit muziek in.

Ja.... een partijtje muziek of een feestje, het kan alle twee.
Ik ben aan de gang gegaan met de muziek serie van Findit.
Lekker vrolijke mallen voor een vrolijke muziekkaart.


Ik heb er een easelkaart van gemaakt.
De muziek instrumenten op de achterkant van het donkere papier gelegd en overgetekend.
Zodat je een mooi randje krijgt.


De muziekinstrumenten heb ik extra verhoogd, zodat ze boven het tekstblokje uit komen.
Ik heb dat gedaan met foamblokjes.
Daar zijn verschillende diktes van .

De geemboste delen heb ik beïnkt, zoals je kunt zien.





De label waar een partijtje op staat heb uitgestanst in het groen en 
daarna de zijkantjes gevouwen.
Hieronder kun je zien hoe.


De tekst op een wat kleiner label en die erop geplakt.

Plaatje van een feestelijk uiltje.
En voila.....een muzikaal kaartje is klaar.


Hieronder zet ik de gebruikte producten nog even op een rijtje.
En ze staan weer doorgelinkt naar de webwinkel.


MUSD10001 Snijmal Musical Frame - muziek serie  MUSD10002 Snijmal Music Horn  MUSD10003 Snijmal Music serie - Accordeon  MUSS10001 Clearstamp tekst Music serie

6500-0001 Joy! foampads 1 mm dik  6500-0003 Joy! Foam pads 2 mm dik - 5x5 mm  CD10344 3D knipvel uiltjes  PL1524 Clear Stempel Project NL - verjaardag  Versafine stempelinkt Vintage Sepia


  PI2029-Pickup-Basic-linnenkarton-azuur  PI2019 Pickup Basic PaperLinnen Baby Blue  PK9078 Pretty Papers Bloc Flower Power 

Bedankt voor je bezoekje.
Creatieve groet Giny

6 opmerkingen:

  1. reuze vrolijk met al die instrumenten en vrolijke kleur!1
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Giny! Superleuke mal ook!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kaart Giny. Gave stansen zijn dit en ik vind ze extra mooi overkomen door het donkerdere papier wat je eronder gelegd hebt. Die vierkante stans is érg gaaf. Leuk zoals het uiltje erbij komt en heel erg leuk wat je met de tekstbanners hebt gedaan. Een kaart om blij van te worden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor, leuke malletjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een kaart voor een feestje.Prachtige gemaakt Giny
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen