Pagina's

woensdag 30 december 2015

Winter wonderland

Het wil maar geen winter worden.
Ik weet dat veel mensen dat ook niet erg vinden.
Maar van mij mag het best wel gaan sneeuwen .
Het is altijd zo'n mooi gezicht ....een witte wereld.

Omdat het buiten niet wil maken we maar een winterlandschap op ons kaartje.
Dit is mijn bijdrage voor deze keer.



Er zijn zoveel mooie winterse mallen te koop .
Zoals deze prachtige embosfolder met sneeuwvlokken van Precious Marieke.
En bijpassend zijn er ook weer snijmallen met sneeuwvlokken.
Voor de basiskaart heb ik de swingcardmal van Dutch doobadoo gebruikt.
Deze heb ik uit donkerblauw cardstock gesneden.
Hierop heb ik wit gebruikt wat ik bewerkt heb met de embosfolder.
De randjes heb ik beïnkt met distress inkt.
Zoals je ziet heb ik niet al het wit geembost.
Maar een gedeelte glad gelaten.
Hierop heb ik een borduurtje gedaan.
Er zijn ook hele mooie bijpassende kleurtjes borduurgaren van Precious Marieke.
Het patroontje komt uit hobbydols 84.



Die weer prachtig bij het knipvel ook passen.
Die is nl. ook van Precious Marieke.


Het lichtblauwe rondje heb ik bewerkt met de embosfolder dots.



Ook de sneeuwvlokken heb ik in wit en lichtblauw uitgestanst ,
 bewerkt  met wat distress inkt.
En wat verhoogd opgeplakt.


Nog een strik in de kleur en naast het borduursel het zelfde kleurtje lint als afscheiding.
En dan heb je een prachtig winters kaartje met sneeuw......
Hieronder zal ik nog even alles op een rijtje zetten wat weer terug te vinden is in de webwinkel.
Het staat weer direct doorgelinkt.

PMEMB10006 Embossing Folder - Precious Marieke - Winter Wonderland EEB017 Background embossing folders little dots  470.713.301 Dutch Doobadoo Card Art Swing cirkel  PM10051 Die - Precious Marieke - Winter Wonderland - Snowflakes

 CD10576 3D Knipvel - Precious Marieke - Winter Wonderland - Snow cabins  PI2001 Pickup Basic Paper witDistressinkt Faded JeansCR1347 Craftables snijmal tekst Winter Wonderland

Bedankt voor het langskomen.
En natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie reacties.

Lieve groet Giny

2 opmerkingen:

  1. Wat past alles mooi bij elkaar Giny...een schitterend kaartje met prachtig borduurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig winters landschap heb je van deze kaart gemaakt. Erg mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen