Pagina's

zaterdag 19 december 2015

Dromenvanger

Even iets anders dan een kerstkaartje, al staat dit lieve Gorjussmeisje misschien wel te dromen van een witte kerst........
Ik heb voor de kaart de teardrop van Dutch Doobadoo gebruikt en het papier van het mooie watercolor blok van Marianne Design. Dit is prachtig, licht gevlamd papier. Het roze papier heb ik door een Swiss dot embossingfolder gehaald. Op het grijs/blauwe papier heb ik sterretjes gestempeld (zitten in de verpakking van het Gorjussmeisje)
Ook de strikjes zijn uit het Gorjusspakket. Ik heb ze een vijftal keer gestempeld, gekleurd en uitgeknipt.
Ook de tekst gestempeld, uitgeknipt en verhoogd met foam opgeplakt.
Hier een lief, slapend vosje.
En tenslotte het Gorjussmeisje zelf. Gekleurd met distress inkt (hieronder kun je zien welke kleuren ik heb gebruikt) en daarna uitgeknipt en opgeplakt op een ondergrond, die gestempeld is met een clear stamp van Marianne Design.
Hieronder zie je welke materialen ik uit de webwinkel van Kreatrends heb gebruikt.

470.713.123  Dutch Doobadoo Shape Art TeardropEEB017 Background embossing folders little dots   PK9127 Pretty Papers A4 Watercolor Marianne DesignCS0938 Clear stempel Anjas plaid Marianne Design  GOR907203 Gorjuss The Dreamer rubber stempelsDistress inkt Aged MahoganyDistress inkt Antique Linen  Distressinkt Frayed BurlapDistress inkt Iced SpruceDistress inktpad Tattered Rose  Distressinkt Vintage Photo  Distressinkt Weathered Wood
Ik wens jullie gezellige kerstdagen en een goed, gelukkig, gezond en creatief 2016!
xxx Margreet



5 opmerkingen:

  1. Hij is echt"gorjuss"wat een prachtige kaart, mooie mallen en een mooi kleurtje!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het een lastige stempel, maar je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Het heeft idd wel wat slapeloze nachten bezorgd Hennie☺☺

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen