Pagina's

woensdag 16 december 2015

Merry X-Mas




Voor mijn kaartje heb ik gebruik gemaakt van de prachtige embosfolder van Marianne Design.
Een hele mooie folder met een winterlandschapje.
Zoals je ziet heb ik er een 3D plaatje van Yvonne op geplakt.
Ze blijven leuk de uiltjes!!
Dit plaatje is rond en heb ik op een restje groen geplakt.
En dit weer op een vierkant van ribbelkarton.
Dit geheel weer op de geemboste kaart.
Voor het achtergrondpapier heb ik het blokje van Amy's Brocante Christmas gebruikt.
De randjes van alle delen heb ik beïnkt met distress inkt.
En tot slot heb ik een strass sterretje op het geembostte sterretje geplakt.


Hieronder nog even alles op een rijtje wat ik heb gebruikt.
En natuurlijk staat het weer doorgelinkt naar de webwinkel.


DF3421 Embossingfolder Winter LandscapeEC0154 Clear stamp Elines Scandinavian Horse 8089-0211 Ribbelkarton A5paperpack Amy Design Brocante Christmas

AD-4K-10005 Linnenkarton vierkant Amy Design Brocante Christmas  CD10546 3D knipvel Yvonne Creations Cozy Christmas Xmas Owls Distressinkt Vintage Photo

Leuk dat je bent langs geweest !

creatieve groet Giny

1 opmerking: