Pagina's

zaterdag 15 augustus 2015

Rendier Emma

Hallo, Margreet hier, gezellig dat jullie weer even komen kijken. Ik weet niet wat het is, maar ik ben helemaal op de kersttoer lijkt het wel. Maar goed, je kunt er niet vroeg genoeg aan beginnen, toch?
Als basis heb ik de Dutch Doobadoo ster gebruikt.
Hier zie je de bomen van Marianne Design. Uit 2 verschillende witte cardstocks gestanst en achter elkaar geplakt, zodat het een gevulde rij lijkt.
Ook de mooie ster van MD weer gebruikt en de binnenste ster uit muziekpapier gestanst, net als de hertjes op de foto hieronder.
De designfolder Extra Marrakesh heb ik gebruikt om het vierkant te embossen en daarna lichtjes te beïnkten met distress ink (aged mahogany). De bijpassende stans heb ik van designpapier uitgestanst en daarna geëmbost. De stukjes die eruit gekomen zijn, heb ik er één voor één weer in teruggeplakt.
Het leuke stempeltje is van Paper Nest Dolls en ik heb het met copics ingekleurd, daarna uitgeknipt en met foam opgeplakt. Is ze geen schatje met haar diadeem met elandgewei?
Ik hoop dat jullie mijn voorbeeldkaartje leuk vinden en voor de producten (klik op onderstaande plaatjes) kun je in de webshop van Kreatrends terecht.

Bedankt voor het langskomen en ik zorg voor een tegenbezoekje als je een reactie achterlaat!

xxx Margreet

craftables Tinys deer  craftables pine trees  LR0369 Creatables snijmal Star XL Marianne Design  PK9125 Pretty Papers Bloc Victorian Christmas  Paper Nest Dolls stempel Reindeer470.713.116 Dutch Shape Art Frame Ster  DF3416 Designfolder extra Marrakesh Marianne Design  Distress inkt Antique Linen  Ranger-Ink-Blending-Foam


2 opmerkingen:

  1. Wat een beauty, Margreet.
    En wat een leuk stempeltje inderdaad!.
    Mooi zoals je alle mallen weer met elkaar gecombineerd hebt!

    Lieve groet Giny XX

    BeantwoordenVerwijderen