Pagina's

zaterdag 1 augustus 2015

Kerstmis in juli

Wat zijn er weer mooie stanzen uitgebracht door Marianne Design en natuurlijk te verkrijgen bij Kreatrends. Ben je trouwens al eens in de vernieuwde webwinkel wezen kijken? Moet je beslist doen.
Maar nu even iets over mijn kaart. Ik ben begonnen met een stuk cardstock van 15x24 cm. Dit heb ik gerild op 6, 9, 15, en 18 cm en daarna gevouwen. Daarna heb ik het designpapier voor alle panelen op maat afgemeten, de randjes 'oud' gemaakt en opgeplakt. De ster heb ik zowel van cardstock als van designpapier uitgestanst. De ster van designpapier heb ik met foamblokjes iets verspringend en zonder binnenster opgeplakt. Als versiering 2 belletjes opgehangen aan een zilverdraadje en een rood strikje.
De zijpanelen en het middenpaneel heb ik uit 1 vel papier gehaald. Als extra afwerking heb ik de randjes gebruikt, die uit de grote ster loskomen. De kleinste paneeltjes zijn gemaakt met muziekpapier uit hetzelfde papierblokje.
Tenslotte de stans met 'Prettige Feestdagen' ook met foamblokjes opgeplakt (sorry voor de wazige foto).
Hier nog een foto van bovenaf, zodat je goed kunt zien hoe de kaart gevouwen is.

Ik hoop je wat inspiratie gegeven te hebben met deze mooie stanzen, die dus allemaal te koop zijn in de vernieuwde webshop van Kreatrends.

CR1326 Snijmal Craftables tekst prettige feestdagen  LR0369 Creatables snijmal Star XL Marianne Design  PK9125 Pretty Papers Bloc Victorian Christmas  PI2067 Pickup Basic Paper Wijnrood.jpg  BON10029 Ranger paper Creaser

Leuk dat je bent wezen kijken en ik zou het op prijs stellen als je een berichtje achterlaat.
Fijn weekend!
xxx Margreet

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Margreet. Leuk model en de ster is zo mooi verwerkt ... en de belletjes maken het helemaal af.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart Margreet!
    Die nieuwe stanzen van Marianne zijn dan ook supermooi.
    Ik heb ze ook klaar liggen om mee aan de slag te gaan,
    Zo heb ik mooi inspiratie opgedaan!
    Goede uitleg!
    Leuk dat je die randjes uit de stans weer gebruikt hebt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk!!!
    De belletjes in de grote ster, maken het helemaal af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geheel Margreet!!!!
    Een super mooie kerstkaart .

    Lieve groet Ginyxx

    BeantwoordenVerwijderen