Pagina's

woensdag 10 juni 2015

Slaap kindje slaap...


Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap.
Dat was het eerste dat in me op kwam toen
 ik de collectables-mal van het schaapje zag.
Ik heb daarom een leuke deurhanger gemaakt
 voor aan de baby/kinderkamer.


Ik heb de deurhanger gemaakt met de flessenhanger van Dutch Doobadoo.
Ik heb alleen de hoekjes niet schuin weggetekend, maar rechtdoor laten lopen.
Op de foto laat ik je zien wat ik bedoel.
Ook heb ik het dwars-streepje niet gerild.
Ik heb kraftpapier gebruikt, ik heb de mal twee keer overgetekend,
en daarna op elkaar geplakt, zo krijg je een mooi stevige deurhanger.


Bovenaan heb ik de tekst " Slaap kindje slaap " geplakt, met plakletters.
Ik heb er een paar wolken onder geplakt met de maan en sterren.
Want het is natuurlijk nacht, het kindje ligt lekker in zijn/haar bedje te slapen.


En dan dat schattige schaapje, die moet buiten blijven.
Hij staat in de wei, te wachten tot het weer dag wordt. ;-)
Het design papier dat ik heb gebruikt komt uit het pretty paper bloc 
" Eline's Peach & Mint "

Hieronder staan de artikelen die ik voor deze deurhanger heb gebruikt.

470.713.005 Shape Art flessenhanger   PB7047 Pretty papers bloc Peach & Mint   COL1385 Collectables snijmallen set Eline's Sheep
   LR0360 Creatables snijmal Tinys gras   Sticker alfabet clippunch wit   Kraft papier 15 x 30 cm. 

Groetjes Linda.

6 opmerkingen:

  1. wat een schattige deurhanger, die wil iedere mamma wel aan de babykamer deur hebben hangen .....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke gave schattige deurhanger Linda.
    Weer een leuk ideetje voor een kraammand kadootje!!
    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verzonnen en mooi gemaakt, Linda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon super mooi en lief !!
    Groetjes ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi en zo schattig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen