Pagina's

zondag 25 januari 2015

Stemmige kaarten 2

Vind je het ook lastig om dit soort kaarten te maken.
Ik wil jullie laten zien dat je diverse mallen ook 
voor condoleance kaarten kunt gebruiken
Voor deze kaart heb ik de klimopmal van Marieke gebruikt.
Om te laten zien dat je er niet alleen vrolijke kaarten mee kan maken.

Ik heb de kaart heel simpel gehouden.
De basiskaart is lichtgrijs en dubbelgevouwen 14,5 cm x 14,5 cm
Hierop heb ik een zwarte kaart van 14 cm x 14 cm.
Hierop heb ik aan de rechterkant een strookje van 8 cm x 13,5 cm,
uit het condoleance blokje van Joy!
Op dit strookje weer een reep/strook van 3 cm x 13 cm.

De klimop heb ik uit het lichtgrijze cardstock gestanst en geembost, 
en terwijl het nog in de mal zat beïnkt met zilvergrijze inkt.
De  klimop links opgeplakt met 3d blokjes eronder.
Zodat je een verhoogd effect hebt.
3D plaatje van een condoleance vel erop.
Een label met tekst erop.
Joy heeft daar hele mooie stempels voor.
En je heb een condoleance kaart.


Hieronder nog even wat ik op de kaart gebruikt heb.
Het staat weer direct doorgelinkt naar de webwinkel.


PM10008 Mariekes snijmal Ivy 6410/0012 Joy - Noor! Clear tekststempel Condoleance

Creatieve groetjes Giny

1 opmerking:

  1. Ook al istie voor een minder prettige gelegenheid vind ik hem prachtig Giny!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen