Pagina's

zondag 18 januari 2015

Stemmige kaarten 1

Ja , ook die kaarten moet er zijn.
Ik wil jullie laten zien dat je vlindermal van Joy ook 
kunt gebruiken voor een condoleance kaart.


Ik heb de rand uitgestanst en na het embossen  in de mal laten zitten.
De geemboste delen heb ik bewerkt met zilverkleurige chalk.
Je kan hiervoor ook grijs gebruiken.
De basiskaart is dubbelgevouwen 15 cm x 10,5 cm.
Hiervoor heb ik lichtgrijs cardstock gebruikt.
Hierop zit een rechthoek va 14,5 cm x 10 cm.
Daarna heb ik een strookje van 5 cm x 14 cm gesneden van 
het achtergrondpapier uit het condoleance blokje van joy.
Hierin zitten prachtige hele mooie achtergrondjes.
Achter het strookje heb ik de vlinders geplakt.
Er is ook een stempelset waar bijpassende teksten opstaan voor 
dit soort gelegenheden.
Het plaatje wat ik heb gebruikt is van Yvonne creations.
Links en rechts op het achtergrondpapier heb ik 
wat strassparels geplakt


Hieronder nog even alles wat ik heb gebruikt en
 het staat weer doorgelinkt naar de webwinkel!

6002/0389 Snijmal Noor! Vlinderrand 6410/0012 Joy - Noor! Clear tekststempel Condoleance

Creatieve groetjes Giny

3 opmerkingen: