Pagina's

maandag 19 januari 2015

Heerlijk......

Hoi hoi

Heerlijk.......de gordijnen dicht en kaarsjes aan.

Al is de kerstmaand alweer even voorbij, de kaarsjes en de gezelligheid blijven nog even.
Dus ik heb gewoon een leuke winter kaart gemaakt.




Wat heb ik allemaal gebruikt. heel veel leuke en nieuwe spulletjes. Om te beginnen een cardstock van 14 bij 28 en die dubbel gevouwen. ik laat vaak de vouwrand boven omdat ze dan makkelijk over een lijntje zijn te hangen.


Als 2de heb ik een wit cardstock en daarna weer een lichtblauwe genomen. Elke volgende net iets kleiner. De donkerblauwe is er een uit de blok Pretty papers "old press"
 Daarin heb ik een cirkel uitgesneden. En dan aan de achterkant het "trellis frame" van Yvonne Creations geplakt.


Het witte lijstje heb ik gemaakt met 2 cirkel mallen die op elkaar volgen. Zo krijg je dus net een fotolijst erom heen en heb je meteen minder mooie randjes weggewerkt.
Ik heb deze keer eens een keer een knipvel gebruikt. Ik heb veel 3d afbeeldingen gemaakt maar de laatste jaren eigenlijk bijna nooit meer. Ik vond het daarom ook erg leuk om te doen. En je verleert het nooit. De tekst stempel is ook uit dezelfde serie van Yvonne Creations. Daar zitten ook nog hele mooie stempels in om in te kleuren.. Die ga ik zeker volgende keer gebruiken.



In de rechterhoek heb ik verschillende mallen gebruikt om een leuk groepje te maken met bloemetjes. En nog een leuke bedel eraan en ik vind het mooi geworden. De plakparels maken het wat mij betreft helemaal af.

Onder kom je weer bij de rechtstreekse linken in de webwinkel van Kreatrends. Wil je graag gewoon even rond snuffelen klik dan HIER

Groetjes Ine

YCCS10001 Clear stempel Playful Winter  YCD10015 Snijmal Trellis Frame - Playful Winter  PK9120 Pretty Papers Bloc Old Press  CD10434 3D Knipvel - Yvonne Creations - Playful Winter - Cozy Wi  Zelfklevende parels Brilliant Blue 18 - 6207 Bazix cardstock Mint

9 opmerkingen:

  1. Heel fijntjes Ine...die plakparels maken het zeker helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ine
    een erg mooie kaart met dat raster en mooie pareltjes
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een super mooie kaart! leuke tip om de vouwkant boven te houden, ga ik ook eens aan denken hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een heel gezellig kaartje van gemaakt. Helemaal leuk!!!
    Ik ben wat dat betreft ook wel echt een pyromaan, hier branden de kaarsjes alle 4 de seizoenen :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Ine. Mooi met dat raster en die plakpareltjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ine, mooie materialen en super kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen