Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Met oprechte deelneming........

Soms hebben we deze kaarten ook nodig....
erg moeilijk om te maken, maar het hoort wel bij het leven.

Ik heb geprobeerd om een kaart te maken om te sturen bij een overlijden.
Het is een neutrale kaart geworden met wit en kraft....
Op het stuk kraft heb ik de stempel gebruikt van Noor!Design.
De stempel met vlinders.......
Deze heb ik met Versamark gestempeld, daarna met 
wit embossingpoeder bestrooid en met de
heattool verwarmd, waar door het embossingpoeder
smelt en je een mooie afdruk krijgt.

Ik heb om het stempeltjes heen het overtollige kraftpapier
weggeknipt en de randjes bewerkt met Distress Ink, Vintage Photo.

Daarna op een klein stukje kracht de tekststempel
ook weer met Versamakr gestempeld, witte embossingpoeder
er weer over en verhit met de heattool. 
Tekst uitgestanst en een stukje lint aan de uitsparingen
erdoor, gestrikt met een stukje henneptouw. Daarna
met foamtape een beetje opgehoogd op de kaart geplakt.


Van mezelf had ik nog een kleine pons liggen van een vlinder, en omdat
niet alle vlinders mooi waren geembossed heb ik over deze
vlindertjes een aantal uitgeponste vlinder aangebracht.
Ook een aantal vlinder uit kraft geponst en op de kaart aangebracht.

Zo zie je .. ook voor een condoleancekaart kun je best zelf aan de slag
hoe moeilijk ook... het wordt zeker gewaardeerd.

De onderstaande spullen kom uit de winkel van Kreatrends:
Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb gebracht...
Hele fijne dag allemaal en bedankt voor je bezoek.

Groeten
Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Heel mooi die stempel ook voor dit soort kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer wat je met de mallen en stempels kunt doen.
    Ondanks het moeilijke onderwerp is de kaart prachtig.
    Hij straalt rust uit..............

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de stempel mooi gebruikt, Jolanda....prachtige troostvolle kaart voor zo'n gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een beeldschoon kaartje geworden en perfect voor zo'n gelegenheid. Helemaal door de rustige uitstraling en al het wit, knap gedaan hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje hoor Jolanda. Helaas hebben we die ook wel eens nodig.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen