Pagina's

woensdag 17 april 2024

Jullie zeggen JA

Deze kaart heb ik gemaakt met de leuke pop up mal van Precious Marieke.
Deze mal kun je op verschillende manieren gebruiken.
Vandaag heb ik deze variatie en volgende week zie je een andere.
Misschien dat ik nog een derde variatie maak, dus houd ons in de gaten .


De mal maakt de vouwlijnen en snijd de bloem .
Dit heb ik dus aan 2 zijden van de kaart gedaan.
Zodat je het bovenstaande krijgt.
Dan is het een kwestie van opleuken zoals je het zou willen.
Ik heb deze kaart op deze manier gedaan met een prachtig plaatje van Mattie.
En de clearstamp set vier de liefde.
Met leuke aparte huwelijks teksten.

Heb je nog vragen....stel ze gerust.

Ik zet hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en weer doorgelinkt.
Tot volgende week met de andere variatie 










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten