Pagina's

maandag 22 april 2024

En de laatste 2

 In de maartcollectie van Marianne Design zat een mooi knipvel, waarmee ik met 2 dezelfde afbeeldingen in een ronde en vierkante vorm kaartjes heb gemaakt. 
In de vorige 2 weken heb ik al 4 kaartjes laten zien en nu dus de laatste 2 (en nu is het mooie knipvel op).

Eerst heb ik de ondergrond geëmbost met een design folder met steen structuur (oudje van MD). Vóór het embossen heb ik de binnenkant met oxide inkt scorched timber bewerkt.
De ronde afbeelding met de mooie roos past precies in de tekstcirkel 'Veel Sterkte'. 

Ook voor de vierkante kaart eerst geëmbost en ditmaal oxide inkt hickory smoke gebruikt.
Onderaan het woord 'gecondoleerd' dat bij de cirkelmal hoort geplakt.

Ik heb de volgende producten uit de webwinkel van Kreatrends gebruikt:
Fijne dag!
xxx Margreet

1 opmerking: