Pagina's

vrijdag 17 november 2023

50 jaar getrouwd

Ik had een kaartje nodig voor een stel dat 50 jaar getrouwd is. Ik heb er mijn DT kaartje voor Kreatrends mee gemaakt.
Een slimline model van Craft Emotions als basis gebruikt met hierop designpapier van MD. Het is wel uit het winterblok, maar ik vond het voor deze gelegenheid ook erg mooi.
Hier het mooie kanten hart. Al een best oude Craftables, maar nog steeds te koop in de webwinkel.
De leuke vogeltjes van Elines Garden met het getal 50 in hun snaveltjes. De cijfers zijn uit goudkarton gestanst, want het is tenslotte een gouden jubileum. Ook die getallen zijn van een oudere Creatables. Maar ik combineer graag nieuw en oud.

Hier de Tropical Flowers, die met hetzelfde designpapier (achterkant) gemaakt zijn.

En dan hier nog een keer de tekst van dichtbij.

Ik heb de volgende materialen uit de webwinkel gebruikt:

Fijne dag!
xxx Margreet
 




1 opmerking: