Pagina's

donderdag 1 juli 2021

Cherish every moment

 

Ik heb een center step kaartje gemaakt met de mooie Butterfly square mal van Jeanine's Art.
Voor dit model gebruik ik altijd een mal van Crealies, maar je kunt er HIER ook een tutorial van vinden. Hij is wel in het Engels, maar met duidelijke tekeningen.
Het designpapier komt van het prachtige bijbehorende paperpack. De randjes heb ik met distress oxide ink (vintage photo) aangezet.
Bij deze mal horen 2 losse vlinders, die ik een aantal keer in verschillende kleuren designpapier en cardstock heb uitgestanst. Daarna met distress oxide ink (vintage photo) aangezet. Diverse vlinders op elkaar geplakt om het wat interessanter te maken. Wat accentjes gemaakt met de Nuvo Crystal drops.
Een mooie tekst van het Dutch Doobadoo Sticker Art vel maakt de kaart af.


Het is een eenvoudige kaart geworden, maar die mooie stans komt zo het best tot zijn recht, vind ik.

 Onderstaande producten komen bij Kreatrends vandaan:

Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly Square JAD10122Paperpack - Jeanine's Art - Butterfly Touch JAPP10019 Ranger Distress Oxide - vintage photo TDO56317 Tim Holtz6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts491.200.021  Dutch Sticker Art Text Nuvo crystal drops - morning dew 677N

Ik hoop dat je, net als de vlinders op deze kaart, ieder moment koestert.
Fijne dag!
xxx Margreet


2 opmerkingen: