Pagina's

donderdag 6 mei 2021

Silhouette kaartjes

 

Ik heb een aantal kaartjes gemaakt met de nieuwe Colorful Silhouettes stempelsets van Marianne Design.
De bovenste is een slimlinekaart. De vlakken zijn gemaakt met distress inkt Bundled Sage en de klaproos is gestempeld met versafine inkt Satin Red.
Bij deze kaart heb ik de achtergrond gemaakt door wat distress oxide Worn Lipstick op een kraft mat te zetten, nat te spuiten en er met watercolor paper overheen te deppen, totdat de achtergrond naar mijn zin was. Gedroogd met de heattool.
Daarna heb ik er met distress inkt Worn Lipstick en het stencil Slimline Flowers overheen gewerkt.

Vervolgens met Archival inkt Plum de 1e klaproos gestempeld.
Twee klaprozen gestempeld en uitgeknipt en deze gebruikt om te masken.
Dit is te zien op de foto's hierboven en hieronder.
Daarna een stukje touw eromheen en gemat op eerst een zwarte ondergrond en daarna op een witte kaart.
Op dit kaartje heb ik gestempeld met distress inkt Squeezed Lemonade en versafine Deep Lagoon.
Het touwtje heeft precies de goede kleuren (saillant detail: dat was 1 van de eerste spulletjes die ik als DT lid voor Kreatrends (in januari 2013) door Hennie kreeg opgestuurd. Het zit op zo'n ouderwets klosje waar heel veel op kan, vandaar dat het nog niet op is.
Dan de laatste.
Gestempeld met versafine Deep Lagoon en Imperial Purple.
En beide silhouette stempels gebruikt.
In de hoeken wat dots gezet met Nuvo Crystal Drops (Violet Galaxy).
Ik heb er bewust nog geen teksten op gezet, zodat ik ze voor allerlei gelegenheden kan gebruiken.
Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven.
Fijne dag!
xxx Margreet

Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends





Fijne dag!
xxx Margreet

















2 opmerkingen: