Pagina's

maandag 10 mei 2021

Mannenkaart

Snuffelend tussen mijn oudere snijmallen van Studio Light kwam ik deze gave Industrial lijn tegen.
Nu zijn mannenkaarten altijd een beetje lastig om te maken maar met deze materialen zat hij zo in elkaar. Kende je deze nog niet? Ze zijn nog beperkt op voorraad bij Kreatrends.
Onderaan de blogpost staan alle materialen gelinkt naar de webwinkel.
 
 
De basis is het gave clip-board. Het is geen kleine snijmal maar de kaart past perfect in een C5 enveloppe dus versturen is geen probleem.
Ook het designpapier van Studio Light heeft Hennie nog op voorraad samen met een leuk bijpassend uitdrukvel met plaatjes. Let wel: OP=OP (en dat geldt voor alle oudere materialen)!

 
Deze gave klok zelf is gesneden uit het designpapier, de wijzers uit grijs kaartkarton met als afwerking een grijze plakparel. Om de klok goed naar voren te laten komen heb ik 'm op een stukje kraft geplakt.
 

Het plaatje van het fototoestel komt uit een uitdrukvel en is gemat op zwart papier.
De banner met de radertjes is gesneden uit grijs cardstock en bewerkt met een aantal kleuren Coosa Gilding wax. Welke ik gebruikt heb kan je vinden in de materiaallijst hieronder.
Het stukje waar de tekst op gestempeld is is extra gesneden uit wit cardstock en bewerkt met groene wax.


Alle ingrediƫnten voor een stoere mannenkaart zijn aanwezig en ik ben heel tevreden met het eindresultaat.
 
Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn: 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriƫtte

2 opmerkingen: