Pagina's

donderdag 21 januari 2021

Wensdromen

 


Deze creatie heb ik gemaakt met de pretty flowers lijn van Precious Marieke.



De basis kaart is 13,5 cm x 13,5 cm.
Hierop heb ik groen gemat van 13 cm x 13 cm.
Ik heb de border uitgestanst uit wit 
en de buitenranden beïnkt met memento inkt.
Omdat de rechte randen van de halve cirkels niet worden uit gestanst,
kun je deze dus midden op je kaart gebruiken.
Ik heb aan de achterkant met dunne potloodlijntjes
 aangegeven waar het midden is.
En hierop de halve cirkelmal gelegd en vastgemaakt met verwijderbare tape.
Dit heb ik uit gestanst en daarna de andere kant met de zelfde halve mal.
In de verpakking zitten er 2, 1 past erg mooi bij de border 
omdat ze hetzelfde motiefje hebben.
Probeer het anders eerst even op een restant om de juiste afstand te bepalen.
De rechte randen heb ik nog even gerild zodat ze makkelijker om te vouwen zijn.
En als je dan het witte op het groen plakt en het geheel op de basiskaart,
dan heb je in het midden een mooi open wit vierkant over.
Ik heb hier een stempeltekst ingeplakt .
Gestempeld op een wit vierkant en gemat op groen.



Ik hoop je weer dat je weer wat  inspiratie hebt gekregen.
We zijn benieuwd naar jullie creaties hiermee.

Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt.

Leuk dat je bent langs geweest!!!!




PM10188 Dies - Precious Marieke - Pretty Flowers - Lace Frame  PM10191 Dies - Precious Marieke - Pretty Flowers - Lace Circle   CD11579 3D knipvel Precious Marieke - Pretty Flowers - Purple Flowers   
Memento Dew Drop inktkussen Pistachio MD706CS1019 Clearstamps Droom teksten NLLKK-4K01 Linnenkarton - Vierkant - Wit









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten