Pagina's

zaterdag 16 januari 2021

Nationale tulpendag.

 Het is vandaag Nationale tulpendag.

Bij het opruimen c.q. puinruimen van mijn hobbyspullen vond ik dit oude patroon terug en het leek me wel leuk om nog een keer deze tulpen te maken.

In het verleden heb ik er heel veel van gemaakt en misschien vinden jullie het wel suffig, maar het is nog steeds leuk om te doen. 




Ik hoop dat het zo duidelijk is. Op Facebook staat een video. Het is me helaas niet gelukt om deze hier te uploaden (moet nog veel leren)..


Groetjes, Hennie


4 opmerkingen:

  1. Wat een gave bos tulpen, Hennie. Ik ga snel de video bekijken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk vroeger heeft mijn moeder ze ook gemaakt die maakte ook altijd creaties met kinderzakdoekje ed. nostalgie Hennie.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken wel de bruiloftsroosjes voor in de boog met zakdoekjes. Leuk!

      Verwijderen
  3. Dank je Margreet. Is nog een beetje oefenen met de video's, maar het staat erop.
    XXX Hennie

    BeantwoordenVerwijderen