Pagina's

donderdag 24 september 2020

Knabbelende hamsters

  

Vandaag laat ik jullie mijn DT kaart voor Kreatrends zien.
Het is een slimline kaart met de ontzettend leuke hamsters van Eline's Collectables.
Als basis heb ik designpapier uit mijn voorraad gebruikt.
Hierop heb ik een van de achtergronden van het knipvel Backgrounds Fall geplakt.
Daarna ben ik de hamsters uit gaan stansen en in elkaar gaan zetten.
Veel werk, maar wel erg leuk om te doen.
De smalle paddenstoelen zijn stansen van CraftEmotions. Momenteel heeft Hennie ze niet op voorraad, maar als je ze graag wilt hebben, kun je altijd contact met haar opnemen. 
Ik heb ze uit wit cardstock gestanst en ze met Nuvo Markers een kleurtje gegeven.

De boomstam is een Creatables. De knipogende hamster probeert zich erachter te verbergen.
Ook hier weer gekleurde paddenstoelen. De paddenstoel met witte stippen hoort bij de Collectables.
Deze paddenstoelen een beetje grijzig ingekleurd. Overal op de kaart zie je blaadjes dwarrelen. Die horen bij de boomstans stans.
En hier nog een keer de complete kaart.
Hieronder kun je zien welke producten ik van Kreatrends heb gebruikt. Als je er op klikt kom je bij het goede product in de webwinkel terecht.
AK0081 Knipvel Eline's Backgrounds Fall Collectables snijmal - Marianne Design - Eline's Hamster  COL1489 LR0680 Creatables Tree Log 115633-0221 CraftEmotions Die - diverse paddenstoelen Nuvo-Alcohol-Markers
Fijne dag!
xxx Margreet

9 opmerkingen: