Pagina's

donderdag 10 september 2020

Kerstgroetjes

  

Mijn DT kaart voor Kreatrends is weer een kerstkaart geworden.
Ik heb de prachtige snijmal van Studio Light Essentials gebruikt.
Basis van kraft, dan blauw cardstock, dat ik emboste met een polkadots embossingfolder van Marianne Design. Ook het witte cardstock onder de afbeelding is geƫmbost.
Alle randjes zijn afgewerkt met Walnut Stain distress ink.

Het leuke plaatje is van Knipvel Hetty's Snowmen.
De tekst is gemaakt met clear stamp Kerst Groetjes van Card Deco (een betaalbaar nieuw merk).
Het mutsje en de laars ingekleurd met een Nuvo Marker en de bontrandjes zijn met Nuvo Crystal Drops gemaakt.

Hier nog even een close-up van de gedetailleerde stans op de zijkant. 
Ik heb overal Nuvo Crystal Drops op gezet als een soort van sneeuwvlokjes.
Ik hoop dat jullie zin hebben gekregen om ook iets met deze mooie stans te gaan maken.
Ik kom je creatie graag bewonderen.
Onderstaande materialen komen bij 
Kreatrends vandaan.

STENCILSL298 - SL Cutting & Embossing Die Card Shape Essentials, nr.298HK1705 Knipvel Hetty's snowmenCDECS012 Card Deco Essentials clearstamps KerstgroetjesDF3447 3D Design folder polka dotsNuvo crystal drops - morning dew 677NNuvo -Alcohol Marker Pen Collection - Rich Reds 310NDistressinkt Walnut Stain
Fijne dag!
xxx Margreet

1 opmerking: