Pagina's

maandag 7 oktober 2019

May all your wishes come true



Hoi allemaal.

Weer een leuke kaart die ik gemaakt heb.

Deze heb ik gemaakt met een mooie mal van Dutch Doobadoo.





Ik heb de basis gewoon plat gehouden. Er dus geen kijkdoosje van gemaakt.
Zo kwam de stempel mooier uit, en ik had laatste tijd al verschillende kijkdoosjes gemaakt. Maar ik heb nog een leuk ideetje in mijn hoofd dus ik denk dat ik de mal er toch weer snel bij ga nemen.


Ik heb de kaart gevouwen en er een label omheen gemaakt. Zo is hij plat en kun je hem makkelijk versturen.



Alle gebruikte producten staan weer onder het bericht. 

Groetjes Ine

470.713.728 -Dutch Doobadoo Fold card Window Rounded topPB7056 Pretty Papers Eline's Summer picnicLR0617 Creatables snijmal Classic labelLR0610 Creatables snijmallen Lily vb

CS1018 Clearstamps Dream sentiments UK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten