Pagina's

maandag 28 oktober 2019

Cheers, beers and many more years

Vandaag heb ik voor Kreatrends een kaart gemaakt met de gave Vintage Jeans serie van Noor Design.


Als basis heb ik een ticketmal gebruikt van Dutch Doobadoo en deze gemat met stoer papier.
Om de kaart dicht te houden heb ik de leuke riem gebruikt. Deze heb ik iets verlengd (wat kan omdat de mal de achterkant niet snijdt, leg je 'm dan achterstevoren op het papier dan komen er meer gaatjes en stiksteekjes). De uiteinden heb ik achterop de kaart vastgeplakt onder designpapier.
Om het kortste deel heb ik een bandje geschoven waarachter het langste gedeelte geschoven kan worden zodat de riem dicht blijft zitten.


Als het riempje losgemaakt is zie je de leuke broekzak verschijnen waar ik een tag in heb geschoven met daarop een tekst, gestempeld met de bijpassende clearstamps van deze serie.
De rits en de drukknoopjes zijn gesneden uit grijs metallic cardstock.


Zo ziet de kaart er uit als hij helemaal opengevouwen is met aan de linkerkant nog een vakje met een tag waar een persoonlijke boodschap op geschreven kan worden.


Op deze kant van de kaart heb ik de gave sneaker verwerkt. Deze is zo leuk om te maken en zo stoer!
Bij de groothandel al uitverkocht maar nog wel op voorraad, samen met de broekzak en riem, bij Kreatrends.
Onderaan dit blogbericht staan alle foto's gelinkt naar het artikel de webwinkel dus als je de sneaker, de broekzak of de riem nog wilt hebben zou ik daar niet al te lang mee wachten! Voor je het weet zijn ze op!


Ik vond het weer heel erg leuk om deze kaart hier te mogen laten zien.
Weer een mannenkaart voor de voorraad klaar.

Gebruikte materialen uit de webwinkel:

 https://www.kreatrends.nl/6002/1385-Noor!-snijmal-Vintage-gesp-riem  https://www.kreatrends.nl/6002/1388-Noor!-snijmal-Vintage-broekzak

 https://www.kreatrends.nl/6410/0522-Noor!-clearstamps-Vintage-Jeans  
 
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wat een pracht van een kaart, zoveel op te zien . De schoen en riem wat zijn ze leuk en je kan er een mannen of vrouwen kaart mee maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen